Zobrazeno 1 - 10
of 110 897
pro vyhledávání: '"completion rates"'
Autor:
Cronin, Robert M.1 (AUTHOR) robert.cronin@osumc.edu, Feng, Xiaoke2 (AUTHOR), Able, Ashley3 (AUTHOR), Sutherland, Scott4 (AUTHOR), Givens, Ben4 (AUTHOR), Johnston, Rebecca3 (AUTHOR), Depry, Charlene5 (AUTHOR), Le Blanc, Katrina W.5 (AUTHOR), Caro, Orlane3 (AUTHOR), Mapes, Brandy3 (AUTHOR), Denny, Josh5 (AUTHOR), Couper, Mick P.6,7,8 (AUTHOR), Chen, Qingxia2,9,10 (AUTHOR), Prabhu Das, Irene5 (AUTHOR)
Publikováno v:
PLoS ONE. 10/15/2024, Vol. 19 Issue 10, p1-16. 16p.
Autor:
Buckley, Claudia1 claudia@goskills.com, Castro Jorge, Maria Fernanda2 maria@goskills.com
Publikováno v:
International Journal of Advanced Corporate Learning. 2024, Vol. 17 Issue 1, p4-12. 9p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Zhenyu Zhang, Juan Zhou, Xun Peng, Ping Li, Xue Meng, Man Hu, Miaoqing Zhao, Qinghai Lin, Kun Ru
Publikováno v:
Scientific Reports, Vol 14, Iss 1, Pp 1-9 (2024)
Abstract This study aimed to investigate impacts of Omicron infection on cancer patients in China. A retrospective study was conducted, including 347 cancer patients undergoing radiotherapy or chemoradiotherapy between July 2022 and March 2023. Three
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d16116c101a94e498e7ca5b27e629aa3
Autor:
Berkan Celik, Kursat Cagiltay
Publikováno v:
Open Praxis, Vol 16, Iss 3 (2024)
Massive Open Online Courses (MOOCs) have received significant global attention but face substantial criticism due to their low completion rates on mainstream platforms. The purpose of this study is to compare MOOC completion rates based on three diff
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1fd209ca57cb4e1093264734e56b86df
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.