Zobrazeno 1 - 3
of 3
pro vyhledávání: '"complaint constraints"'
Autor:
Ataul Karim PATWARY, Hamimi OMAR
Publikováno v:
Geo Journal of Tourism and Geosites, Vol 32, Iss 4, Pp 1388-1393 (2020)
Providing good quality of service is most basic attribute of the service industry, including tourism. Complaints by tourists actually provide opportunities for destination or business to recover from the service failures, and when the complaints are
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cb48c16dd3a24915b8e16a8f0286f687
Autor:
Hamimi Omar, Ataul Karim Patwary
Publikováno v:
Geo Journal of Tourism and Geosites, Vol 32, Iss 4, Pp 1388-1393 (2020)
Providing good quality of service is most basic attribute of the service industry, including tourism. Complaints by tourists actually provide opportunities for destination or business to recover from the service failures, and when the complaints are
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.