Zobrazeno 1 - 10
of 71
pro vyhledávání: '"competitive landscape"'
Autor:
Rohit Kumar, Pallav Bose
Publikováno v:
IIM Ranchi Journal of Management Studies, Vol 1, Iss 1, Pp 82-98 (2022)
Purpose – This case study aims to analyse the different factors that cause a decline in an organisation's performance. It projects data for the prospective case readers to explore the possible approaches for the Chairman-cum-Managing Director (CMD)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3465dddd40c0442b8888cd0a6a6d1b60
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
AGRISE, Vol 21, Iss 1, Pp 65-78 (2021)
Starting from 2009-2018 there has been an increase in the number of hotel resorts in Indonesia, so that the level of competition is higher and building a brand positioning agrotourism-based resort hotels can not only by creating regular marketing cam
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/18221e1d90da483fa2cb0a22c1654d98
Autor:
Christopher Sinadinos
Publikováno v:
Journal of Innovation Management, Vol 10, Iss 1, Pp I-X (2022)
A reciprocal relationship has been documented between registering formal intellectual property rights (IPR), obtaining public grants, and undertaking publicly subsidised R&D innovation projects. Focusing on SMEs as key beneficiaries of such grants, t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e8a85a5e15c042ddae42d7a329de97c7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hu, F., Trivedi, Rohit
Yes
This study uncovers hotel brand positioning and competitive landscape mapping by text-mining user-generated content (UGC). Rather than relying on a single dimension of consumer evaluation, the current study detects brand attributes by using
This study uncovers hotel brand positioning and competitive landscape mapping by text-mining user-generated content (UGC). Rather than relying on a single dimension of consumer evaluation, the current study detects brand attributes by using
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10454/17120
Autor:
Meilich, Ofer
Publikováno v:
Journal of Strategy and Management, 2019, Vol. 12, Issue 4, pp. 447-463.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JSMA-03-2019-0046
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.