Zobrazeno 1 - 10
of 36
pro vyhledávání: '"competitive approach"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Управленческое консультирование, Vol 0, Iss 6, Pp 125-137 (2018)
This article is devoted to the one of the managerial leadership psychology’s problem: managerial leadership abilities. There is a competitive approach’s critical review about managerial leadership in organization. According this point of view lea
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a69b7c13bd764f35be9e1c0adec43905
Autor:
ÖZBOZKURT, Onur Başar
Publikováno v:
Volume: 7, Issue: 2 36-44
European Journal of Educational and Social Sciences
European Journal of Educational and Social Sciences
Küreselleşme ve yoğun rekabetin katlanarak artmasıyla, günümüzün küresel otomotiv endüstrisi çeşitli zorluklarla karşı karşıyadır. Otomotiv endüstrisindeki zorluklar nedeniyle, işletmeler için pazarlama stratejilerinin oluşturulm
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::463cb98b85a2d43b8a26489281b8c864
https://dergipark.org.tr/tr/pub/ejees/issue/74316/1184865
https://dergipark.org.tr/tr/pub/ejees/issue/74316/1184865
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Представлено теоретико-методологическое обоснование интерпретации соревнований как фактора привлечения студентов к занятию физическ
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::9c4b292ed11314c7febdc5ede2cbc3b5
Autor:
Samsul Alam
Publikováno v:
International Journal of Interactive Mobile Technologies (iJIM); Vol. 15 No. 14 (2021); pp. 169-192
International Journal of Interactive Mobile Technologies, Vol 15, Iss 14, Pp 169-192 (2021)
International Journal of Interactive Mobile Technologies, Vol 15, Iss 14, Pp 169-192 (2021)
The global smartphone brands were progressing aggressively over time. A sudden unexpected turbulent situation known as a global pandemic declared by the World Health Organization (WHO) about a century later in the history of human civilization stops
Publikováno v:
Volume: 15, Issue: 3 253-266
Eğitimde Kuram ve Uygulama
Eğitimde Kuram ve Uygulama
Theaim of this study is to reveal the effects on students of a knowledgecompetition as a part of competitive education approach. A case study using qualitative researchmethods was adopted. The working group of this study consisted of a total of 44stu
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Samsul Alam
The purpose of this study is to analyze the present pandemic impact for Coronavirus Disease 2019 (COVID-19) on global mobile phone industry specifically focusing on smartphone demand and sales in context of strategy implementation. Here the author tr
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::296c17e5b769b5fa021448888f4303d0