Zobrazeno 1 - 10
of 15
pro vyhledávání: '"competency-orientation"'
Autor:
徐靜嫻 Ching-Hsien Hsu
Publikováno v:
Shizi Peiyu Yu Jiaoshi Zhuanye Fazhan Qikan, Vol 13, Iss 2, Pp 27-58 (2020)
本研究之目的在探討一個素養導向的師培課程之實踐經驗,並反思其具體的成效與侷限。本研究主要在結合新北市一所新興國小實際校本課程的需求,設計成問題導向學習(Problem-based learning,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bf397a52831845ae887887ae3db2ad2d
Publikováno v:
GMS Journal for Medical Education, Vol 39, Iss 1, p Doc12 (2022)
Introduction: Reflective competence is fundamental for responsible medical practice and must be systematically incorporated in medical training. To promote this, a longitudinal portfolio-based mentoring program was made mandatory at the Medical Facul
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a4f4ed4126a246b092ac58c1e36c2b03
Autor:
Bağraç, Musa
Publikováno v:
Novi Muallim / The New Teacher. (63):84-91
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=442196
Publikováno v:
GMS Journal for Medical Education; VOL: 39; DOC12 /20220215/
Introduction: Reflective competence is fundamental for responsible medical practice and must be systematically incorporated in medical training. To promote this, a longitudinal portfolio-based mentoring program was made mandatory at the Medical Facul
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Interdisciplinary Journal of Problem-Based Learning
Autor:
Frank Dellmann, Thilo Harth
Publikováno v:
RiuNet. Repositorio Institucional de la Universitat Politécnica de Valéncia
instname
instname
The rapid changes in the working environment and society as a whole as a result of digitalisation demands a new and changed competence profile. Specialist requirements are changing, and extracurricular requirements are of growing significance. Curric
Publikováno v:
The Journal of Competency-Based Education. :e1177
This paper describes the development of application-oriented competency frameworks using the example of a project to develop such a framework for existing study programs in the domain of business and law at a Swiss university of applied sciences. Com
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.