Zobrazeno 1 - 10
of 19
pro vyhledávání: '"competency acquisition"'
Autor:
Alberto Bermejo-Franco, María García-Arrabé, Raquel Díaz-Meco-Conde, Laura González-Fernández, Beatriz Ruiz-Ruiz, Rebeca del Prado-Álvarez, Arian Ramón Aladro-Gonzalvo
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 8 (2024)
BackgroundThe curricular changes in educational activities, teaching methodologies, and assessment systems brought about by the COVID-19 closure, which restricted attendance in curricular practices, required adjustments. However, the impact of these
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/54cd718a6f39416b88dbca95c113538e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Educational Technology & Society, 2007 Jul 01. 10(3), 1-21.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/jeductechsoci.10.3.1
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Woodward, Mary Angela
Introduction: The practice of neonatal resuscitation involves superior technical skills, an ability to lead an interdisciplinary team as well as make clinical decisions based on complex dynamic transitional physiology within a narrow timeline. These
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/11375/24958
Autor:
Cuan Harrington
Background: The predictive validity of cognitive and non-cognitive factors in the development of surgical trainees’ competencies are not well described. Further research gaps exist regarding the impact of competitive personality traits and competit
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::7530d3b38d893dc021771347160bc070
Autor:
Elster, Doris
Publikováno v:
International Journal of Science Education, 32, 16, 2185-2216
The present article reports on the results of the three year programme 'Biology in Context' (bik). In this German-wide programme, teachers and science education researchers worked together in 10 learning communities (so-called school sets) with the g
Externí odkaz:
http://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/21342
Autor:
Brunhuber, Lisa
Hintergrund: Demografische Entwicklungen, der epidemiologische Wandel sowie gesetzliche Vorgaben fordern eine evidenzbasierte Patientinnen- und Patientenversorgung, die auf klinischer Expertise, Patientinnen- und Patientenpräferenzen sowie Forschung
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_____10650::8c5cc3e3324fee5136036aedfd131051