Zobrazeno 1 - 10
of 152
pro vyhledávání: '"competència comunicativa"'
Publikováno v:
Journal of Speech, Language, and Hearing Research. 66:888-900
Purpose: This study aims to analyze the development of gesture–speech temporal alignment patterns in children's narrative speech from a longitudinal perspective and, specifically, the potential differences between different gesture types, namely, g
Autor:
Glòria Ester Subias
Publikováno v:
Phonica, Vol 15 (2020)
Els infants de 2-3 anys, encara no alfabetitzats, solen produir una parla que es considera que presenta característiques diferenciadores respecte del model adult que senten. S’han analitzat els factors que intervenen entre percepció i producció
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b6a57ae49947406a94c75f338986afa4
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Melles, Gavin
Publikováno v:
Hispania, 1997 Dec 01. 80(4), 848-858.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/345106
Autor:
Latoja, Luis E.
Publikováno v:
Hispania, 1996 Sep 01. 79(3), 523-530.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/345554
Autor:
Gómez Gamboa, Encarna
[spa] INTRODUCCIÓN: El avance científico-tecnológico del abordaje terapéutico del cáncer infantojuvenil ha implicado un aumento significativo en la supervivencia. Sin embargo, las largas hospitalizaciones que conlleva el abordaje terapéutico ge
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______963::58c47307ba572a80777d53cefe23861d
http://hdl.handle.net/2445/200281
http://hdl.handle.net/2445/200281
Autor:
Muñoz González, Eva
Màster Universitari de Formació del Professorat de Secundària Obligatòria i Batxillerat, Facultat d'Educació, Universitat de Barcelona. Curs: 2022-2023. Tutor: Jordi González Batlle
[spa] El presente Trabajo de Fin de Máster persigue la m
[spa] El presente Trabajo de Fin de Máster persigue la m
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______963::4c24c5a15dbae06c697f637257a295c1
http://hdl.handle.net/2445/200519
http://hdl.handle.net/2445/200519