Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"compensatory perspective"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Rixman, Anna, Tholander, Yvette
Studiens syfte är att beskriva en grupp lärare i grundsärskolan och gymnasiesärskolan och deras upplevelser kring betyg och betygssättning, likvärdig bedömning samt om läroplanen upplevs anpassad för denna elevgrupp. I insamling av empirin h
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::95342776e7d3f789a778485c8e2106a9
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:hkr:diva-20477
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:hkr:diva-20477
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Walkert, Anna-Karin
Syftet med denna studie är att undersöka några elevers uppfattningar angående det stöd de fått under sin skoltid med anledning av deras läs- och skrivsvårigheter. De intervjuade eleverna i studien går i årskurs tre och årskurs fyra. Alla d
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:kau:diva-42986
Autor:
Walkert, Anna-Karin
Syftet med denna studie är att undersöka några elevers uppfattningar angående det stöd de fått under sin skoltid med anledning av deras läs- och skrivsvårigheter. De intervjuade eleverna i studien går i årskurs tre och årskurs fyra. Alla d
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::d47ee6f3e9bfd2f4c19c5c454c4521a9
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:kau:diva-42986
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:kau:diva-42986
Autor:
Meynert, Mariam John
This essay is my term paper submitted in partial fulfillment of my Swedish teaching degree (90hp) inthe ULV project. It is an attempt to understand the concept of inclusion and the degree to which it isbeing practiced in Swedish municipality schools.
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:mau:diva-36550
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.