Zobrazeno 1 - 10
of 675
pro vyhledávání: '"comparative education and research"'
Autor:
BRAZ DIAS, ANA LÚCIA1,2 dias1al@cmich.edu, LESSA GONÇALVES, HARRYSON JÚNIO3,4 harryson@bio.feis.unesp.br
Publikováno v:
Educação Matemática Pesquisa. 2017, Vol. 19 Issue 3, p230-254. 25p.
Autor:
Eva Schmidt
Publikováno v:
Informationen Deutsch als Fremdsprache. 48:283-287
Autor:
Amita Chudgar, Thomas F Luschei
Publikováno v:
Education Policy Analysis Archives, Vol 24, Iss 0 (2016)
The objective of this commentary is to call attention to the feasibility and importance of large-scale, systematic, quantitative analysis in international and comparative education research. We contend that although many existing databases are under-
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/93bdcaa029134290ae07aba210589da0
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Schmidt, Eva
Publikováno v:
Info DaF: Informationen Deutsch als Fremdsprache; April 2021, Vol. 48 Issue: 2-3 p283-287, 5p
Autor:
Schmidt, Eva1 eva.schmidt@mq.edu.au
Publikováno v:
Info DaF: Informationen Deutsch als Fremdsprache. Apr2021, Vol. 48 Issue 2/3, p283-287. 5p.
Autor:
Michael W Crossley
Publikováno v:
Journal of International and Comparative Education, Vol 1, Iss 1, Pp 4-12 (2012)
Recent years have seen a resurgence of interest in comparative and international education, along with a fundamental reconceptualisation of this distinctive multidisciplinary field of study. The nature and significance of these developments are explo
Publikováno v:
Educação Matemática Pesquisa : Revista do Programa de Estudos Pós-Graduados em Educação Matemática. 19:230
Em vista da difusão das avaliações internacionais em larga escala e do novo impulso sentido na área de Educação Comparada, contemplamos a realização de pesquisas comparativas na área de currículos de matemática. Ressaltamos que tais invest
The dynamics of teacher education in Africa are complex. To understand their complexities, one has to plow through multiple layers of players that provide funding, policy direction, curricula, teaching methods, and technologies to teacher education s
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::639af162191d2f729718c11cc7e1f84e
https://doi.org/10.1108/s1479-367920140000025008
https://doi.org/10.1108/s1479-367920140000025008