Zobrazeno 1 - 10
of 19
pro vyhledávání: '"company response"'
Why should you respond to customer complaints on a personal level? The silent observer's perspective
Publikováno v:
Journal of Research in Interactive Marketing, 2021, Vol. 15, Issue 4, pp. 661-684.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JRIM-04-2020-0090
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Basit Shahzad, Kinza Mehr Awan, Abdullatif M. Abdullatif, M. Ikramullah Lali, M. Saqib Nawaz, Ume Ayesha, Muzafar Khan
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 7, Pp 9531-9539 (2019)
Social online marketing is expanding fast with the evolution and recent development in the information and communication technology. Investigating how companies are exploiting social media for marketing, advertisement, and consumer's engagement is ga
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ec22b94b7ecf4924b90601003dddba24
Autor:
Zhu, Ye
The spread of COVID-19 across the globe has produced global and possibly persistent economic disruption. This study follows the design science research process and conducts qualitative and quantitative analysis to identify and investigate Canadian ag
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10393/42805
Autor:
Ume Ayesha, Basit Shahzad, M. Saqib Nawaz, M. Ikram Ullah Lali, Muzafar Khan, Kinza Mehr Awan, Abdullatif M. Abdullatif
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 7, Pp 9531-9539 (2019)
Social online marketing is expanding fast with the evolution and recent development in the information and communication technology. Investigating how companies are exploiting social media for marketing, advertisement, and consumer's engagement is ga
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Menno T. Kamminga
Publikováno v:
Business and Human Rights Journal, 1(1), 95-110. Cambridge University Press
How do companies respond to their critics? Are there significant differences in responsiveness between industrial sectors, between the countries in which companies are based, and between the companies themselves? Do responses reflect the belief that
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.