Zobrazeno 1 - 10
of 17
pro vyhledávání: '"community-engaged pedagogy"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Panayi, Christina, Charalambous, Nadia
Publikováno v:
8th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'22).
The paper reflects on a pilot community-engaged pedagogical approach underpinned by Urban Living Labs (ULLs) methodology, developed through a second-year housing design studio at the Department of Architecture, University of Cyprus in the spring seme
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Engaged Scholar Journal, Vol 1, Iss 2 (2016)
This paper analyzes interviews with students of an interdisciplinary community-based class in Saskatoon, Saskatchewan. The class— “Wahkohtowin” (“kinship” in Cree)—brought together university students with youth from Oskayak, an Indigenou
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3e06336958794010b63f80ed67d3b929
Autor:
Paul, Allison S.
Grounded in the context of a peace education program for teens, this narrative-based research study offers a story of initiating and sustaining relationships amid personal challenge during youth-driven community art engagement. Dialogue, storytelling
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Head, Samuel L.
Composition scholars and writing instructors have mobilized developments in theories about audience, rhetorical labor, and the rhetorical situation to help students examine and interact with exigences outside the classroom. Pedagogies such as service
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.