Zobrazeno 1 - 10
of 713
pro vyhledávání: '"community college graduation"'
Autor:
Jacoby, Daniel
Publikováno v:
The Journal of Higher Education, 2006 Nov 01. 77(6), 1081-1103.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/4122368
Autor:
Levin, Henry M., García, Emma
Publikováno v:
The Journal of Higher Education, 2018 Jan 01. 89(1), 1-27.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26772097
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Research in Higher Education, 2006 Aug 01. 47(5), 491-519.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/40197600
Autor:
Cynthia Miller, Michael J. Weiss
Publikováno v:
Educational Evaluation and Policy Analysis. 44:210-233
This paper presents new estimates of the effects of the City University of New York’s ( CUNY’s) Accelerated Study in Associate Programs ( ASAP) model, evaluated using a randomized controlled trial first in New York and later through a replication
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Richards, Zachary1,2 (AUTHOR), Kelly, Angela M.1 (AUTHOR) angela.kelly@stonybrook.edu
Publikováno v:
Community College Review. Jan2025, Vol. 53 Issue 1, p85-104. 20p.
Autor:
Emma García, Henry M. Levin
Publikováno v:
The Journal of Higher Education. 89:1-27
This article reports a benefit–cost evaluation of the Accelerated Study in Associate Programs (ASAP) of the City University of New York (CUNY). ASAP was designed to accelerate associate degree completion within 3 years of degree enrollment at CUNY