Zobrazeno 1 - 10
of 900
pro vyhledávání: '"community and social identity"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Global Fashion Marketing. 10:50-65
This study investigates the impacts of sense of community and social identity on brand love then its affect on brand advocacy on luxury online brand communities (OBC). It follows the stimulus–organ...
Publikováno v:
Global Fashion Management Conference. 2018:24-24
The key objectives of the research is to examine the impacts of consumption community and underlying motivations for joining consumption communities in consuming masculine products among Korean female consumers. This study is the first to link a cons
Autor:
Phillip Hartley
Publikováno v:
Let’s Get Engaged! Crossing the Threshold of Marketing’s Engagement Era ISBN: 9783319118147
Technological and societal changes have culminated in substantial shifts in the ways in which people interact in the business world and socially. These shifts are embodied in the emergence of online consumption communities – internet-based social g
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::dceff5a65dd2ad4cedd0cce5e68d38a6
https://doi.org/10.1007/978-3-319-11815-4_181
https://doi.org/10.1007/978-3-319-11815-4_181
Autor:
Camacho, Gabriel1 (AUTHOR) gcamacho@jjay.cuny.edu, Quinn, Diane M.2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Social Psychology. 2024, Vol. 164 Issue 6, p1144-1158. 15p.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Starcher, Stephanie Diane
This study investigates the ways racial labeling and the stigmas associated with a poor rural community influence the life circumstances of a group of triracial families living in Appalachia. Qualitative interviewing techniques are used as a way of u
Externí odkaz:
http://rave.ohiolink.edu/etdc/view?acc_num=ohiou1126296583
Autor:
Starcher, Stephanie Diane.
Publikováno v:
Connect to resource online.
Thesis (Ph.D.)--Ohio University, June, 2005.
Title from PDF t.p. Includes bibliographical references (p. 161-171)
Title from PDF t.p. Includes bibliographical references (p. 161-171)
Externí odkaz:
http://www.ohiolink.edu/etd/view.cgi?ohiou1126296583