Zobrazeno 1 - 10
of 47
pro vyhledávání: '"communities of learners"'
Publikováno v:
Colombian Applied Linguistics Journal, Vol 26, Iss 2 (2024)
Learning additional languages is an experience and a process influenced by numerous aspects. This article presents a qualitative case study focused on the aspects influencing the investment of seven learners of English as an additional language, all
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/732ce9c3d8c14981ab7915d6d0ff3b41
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Review of Education. Internationale Zeitschrift Fur Erziehungswissenschaft. Revue Internationale De Pedagogie
Like most education systems all over the world, Egypt’s schools and universities turned to online teaching at the end of March 2020, after face-to-face classes had been brought to a halt by the outbreak of the COVID-19 pandemic. While few teachers
Autor:
Rijlaarsdam, Gert, Braaksma, Martine, Couzijn, Michel, Janssen, Tanja, Raedts, Mariet, Van Steendam, Elke, Toorenaar, Anne, Van den Bergh, Huub
Publikováno v:
Journal of Writing Research, Vol 1, Iss 1, Pp 53-83 (2008)
Elke Van Steendam, Anne Toorenaar,Journal of Writing Research 1(1), 53-83In this paper we discuss the role of observation in learning to write. We argue that the acquisition of skill in such a complex domain as writing relies on observation, the clas
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6bfa17635abf4991823a19d4940a30cf
Publikováno v:
Journal of Educational Technology & Society, 2002 Jul 01. 5(3), 76-82.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/jeductechsoci.5.3.76
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
İlköğretim
İlköğretim Online, Vol 16, Iss 4, Pp 1829-1849 (2017)
İlköğretim Online, Vol 16, Iss 4, Pp 1829-1849 (2017)
The main purpose of this paper is to describe an exemplary professional development approach in technology learning and its outcomes for early childhood teachers in Head Start in the context of a technology project. The study utilized a collage of qu
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Andrea Parmegiani
Publikováno v:
Journal for Language Teaching; Vol 52, No 2 (2018); 1-24
Andrea Parmegiani
Andrea Parmegiani
This paper reports on a mother-tongue based pedagogical initiative aimed at promoting epistemic access among native Spanish speakers attending a community college in the United States. This pedagogical initiative linked English and Spanish academic l