Zobrazeno 1 - 10
of 5 033
pro vyhledávání: '"communicative task"'
Publikováno v:
Acta Psychologica, Vol 251, Iss , Pp 104621- (2024)
A sizeable amount of research has explored the dynamicity of second language (L2) willingness to communicate (WTC) within specific durations, but little scholarly attention has been paid to investigating L2 WTC in a single communicative task performe
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6cf1d0ab617842e6a045db0517468c5d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Titian Ilmu: Jurnal Ilmiah Multi Sciences, Vol 16, Iss 1 (2024)
This research aims to describe on how far the tasks in textbook develop the communicative task in CLT approach used in textbook. The researches choose descriptive method in this.The data are taken from the textbook for ten grade of Secondary School e
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/caa94bf299114c5b865875b705554491
Autor:
Natalya O. Shpak
Publikováno v:
Russian Journal of Education and Psychology, Vol 13, Iss 1, Pp 89-100 (2022)
Introduction. Modern higher education is aimed at the formation of students’ soft skills, giving them the opportunity to work successfully in a competitive environment and market instability of 21st century. The purpose of this study is to determin
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f70ea8c4f5d64d43acead96e059985ce
Publikováno v:
International Journal of New Economics and Social Sciences IJONESS. 9(1):311-323
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=797951
Autor:
Lazarova, Mariana
Publikováno v:
Новата идея в образованието. Том 1. 20-21 септември 2016 г. Юбилейна научна конференция с международно участие / The New Idea in Education. Volume 1. 20-21 September 2016. Jubilee Scientific Conference with International Participation. :427-433
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/chapter-detail?id=549023
Publikováno v:
Konińskie Studia Językowe / Konin Language Studies. 3(4):383-399
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=515003
Publikováno v:
International Journal of Emerging Technologies in Learning; 2021, Vol. 16 Issue 19, p251-259, 9p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Dynamic causal modelling of effective connectivity during perspective taking in a communicative task
Publikováno v:
In NeuroImage 1 August 2013 76:116-124