Zobrazeno 1 - 10
of 7 266
pro vyhledávání: '"communicative environment"'
Autor:
Maria Yu. Lebedeva, Do Wu
Publikováno v:
Russian Language Studies, Vol 21, Iss 2, Pp 148-162 (2023)
The communicative approach to teaching Russian as a foreign language (RFL) implies that the main goal - the acquisition of communication skills - can only be achieved in a stimulative communicative environment. Meanwhile, the online format, which is
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/18ed30d0350c43ffa95fa7af2a5925d7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Khlystun, Olena Sergeevna
Publikováno v:
Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв / National Academy of Managerial Staff of Culture and Arts Herald. (1):201-205
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=819919
Autor:
ليليا شاوي1 Chaoui.lilya@univ-alger3.dz
Publikováno v:
Rihan Journal for Science Publishing. 2021, Issue 18, p14-38. 25p.
Autor:
ليليا شاوي1 Chaoui.lilya@univ-alger3.dz
Publikováno v:
Rihan Journal for Science Publishing. 2022, Issue 20, p450-477. 28p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Olena, Khlystun1 with_joy@ukr.net
Publikováno v:
National Academy of Managerial Staff of Culture & Arts Herald / Vìsnik Deržavnoï Akademìï Kerìvnih Kadrìv Kulʹturi ì Mistectv. 2019, Issue 1, p201-205. 5p.
Autor:
Borysiak Olena V., Ivanechko Nelia R.
Publikováno v:
Bìznes Inform, Vol 3, Iss 518, Pp 44-50 (2021)
The setting of sustainable development goals is directed towards improving the level and quality of life of the population by reducing anthropogenic impact on the environment and transition to a climate-neutral development. One of the ways to address
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b648de3962044fe9ae2f87007c9dac5e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія / Library Science. Record Studies. Informology. (1):5-11
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=989308