Zobrazeno 1 - 10
of 72
pro vyhledávání: '"communicative approaches"'
Autor:
Zykova, Irina Victorovna
Publikováno v:
Ученые записки Петрозаводского государственного университета / Proceedings of Petrozavodsk State University. 44(1):70-75
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1016302
Autor:
Robert Walldén
Publikováno v:
Educare, Iss 2 (2021)
Exploring spoken interaction in the teaching of texts and content knowledge to linguistically diverse Grade 6 students, this article responds to the need of a more nuanced understanding of how different patterns of interaction function in knowledge-b
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/448f2df827e34ece8bf5595476f59ab9
Autor:
Macdonald, Seumas1 thepatrologist@gmail.com
Publikováno v:
Classical Review. Apr2022, Vol. 72 Issue 1, p349-352. 4p.
Publikováno v:
Applied Research on English Language, Vol 7, Iss 2, Pp 195-214 (2018)
This study tried to investigate the impact of task-based instruction (TBI) on the enhancement of Iranian EFL learners’ speaking skill. The study also tried to scrutinize the impact of TBI on learners’ emotional intelligence. To meet these ends, 6
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/54a0bbc4f4eb404f9213cb28a796d78b
Autor:
Grove, Charles
Publikováno v:
Hispania, 1999 Dec 01. 82(4), 817-829.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/346378
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Thor, Caroline
The purpose of the study is to examplify how to use the didatic model communicative approaches to support an proffessional experimental approach in the classroom when teaching science in primary school. This way of teaching science will lead to a mor
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:kau:diva-95827
The article is dedicated to the study of various researchers’ viewpoints on the importance of using authentic materials and explores the ways in which they are selected for a class.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::2a0fd25c2b1fe1911d096f301341ce78