Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"communication purpose"'
Publikováno v:
Making Data Talk : The Science and Practice of Translating Public Health Research and Surveillance Findings to Policy Makers, the Public, and the Press, 2009, ill.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/acprof:oso/9780195381535.003.0002
Autor:
Tea Šegić
Publikováno v:
Filologija
Issue 73
Issue 73
Reklamna poruka kao tekstna vrsta ima zadatak predstaviti određenu stvar, biće ili pojavu u najboljem mogućem svjetlu i pri tome u svijesti čitatelja stvoriti pozitivnu sliku o reklamiranom. Još važnije, cilj je reklamnog teksta izvršiti svoju
Autor:
Yan, Winnie Ngai Yan
Chinese media has been controlled by the Chinese Communist Party (CCP) as a political tool after the People's Republic of China (PRC) was formed in 1949. There are two types of media: print media and broadcast media at that time. The communication pu
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______4486::1439a31a8593b084d1f19804dc885d6a
https://hdl.handle.net/20.500.12415/9524
https://hdl.handle.net/20.500.12415/9524
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Rozhylo, Mariia A.
Акцентовано увагу на актуалізації новітніх форм релігійної Інтернет-комунікації: електронних версій друкованих релігійних видань, бло
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2809::1c28faf00a6cd73ddb3d562b41f5932f
http://esnuir.eenu.edu.ua/handle/123456789/4349
http://esnuir.eenu.edu.ua/handle/123456789/4349