Zobrazeno 1 - 10
of 137
pro vyhledávání: '"communication anxiety"'
Publikováno v:
Information and Learning Sciences, 2024, Vol. 125, Issue 11/12, pp. 966-985.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/ILS-10-2023-0136
Publikováno v:
BioPsychoSocial Medicine, Vol 18, Iss 1, Pp 1-11 (2024)
Abstract Objective The study investigated the effects of loving-kindness meditation (LKM) on doctors’ communication anxiety, trust, calling, and defensive medicine practice. Methods This study recruited 94 doctors from a hospital in China, randomiz
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/635baaa900cb4b59ab32a831760b9d8f
Autor:
Chris Zimmer
Publikováno v:
Journal of Applied Marketing Theory, Vol 11, Iss 1 (2024)
Amidst the COVID-19 pandemic, many universities shifted to fully online learning. This study contributes to the existing online learning literature by examining the connection between course success, student engagement, and levels of computer and com
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b4fdc48aeb094c74beb6663d05b4d378
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Dunning, David E.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
British Journal for the History of Science. Sep2023, Vol. 56 Issue 3, p411-412. 2p.
Autor:
İsmail Saka, Ali Merç
Publikováno v:
Literacy Trek, Vol 7, Iss 2, Pp 1-36 (2021)
The objective of this study was to investigate the level of English preparation class students’ WTC in English, their self-efficacy perceptions, and their linguistic self-confidence. This study also aimed to explore the possible correlation among t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6079d9440aa14176b9799d0dbeb39c1d
Autor:
Kay Brauer, Elyas Barabadi, Elham Aghaee, Fakieh Alrabai, Majid Elahi Shirvan, Rebekka Sendatzki, Linnea Marie Vierow
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 13 (2023)
The Impostor Phenomenon (IP) describes experiences of perceived intellectual fraudulence despite the existence of objectively good performances, and it is a robust predictor of experiences and outcomes in higher education. We examined the role of the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f9cb2b9c83fa4fd3892a346fc23ff340
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.