Zobrazeno 1 - 10
of 106
pro vyhledávání: '"common rail injector"'
Autor:
Ruichuan Li, Qingguang Zhang, Zhengyu Li, Wentao Yuan, Qiyou Sun, Junru Yang, Yuhang Sun, Lanzheng Chen, Dongrun Li, Shipeng Shangguan
Publikováno v:
Alexandria Engineering Journal, Vol 114, Iss , Pp 556-571 (2025)
High-pressure common rail fuel injection technology diesel engine control technology core, and common rail injector are the soul of the technology. During cold start or high-speed operation of a diesel engine, the combustion chamber is prone to uneve
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/492e8ec1d19249e8944f2c1a894adf28
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sandor Vass, Máté Zöldy
Publikováno v:
Transport, Vol 36, Iss 4, Pp 297-304 (2021)
Spread and evolution of Common Rail (CR) injection systems enable to influence injection events more efficiently than ever, while injection mass flow rate during an injection event crucially affects the combustion process. A measurement device based
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d6cdafa2ac62499da2418cc00327e9de
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Uludağ University Journal of The Faculty of Engineering, Vol 25, Iss 1, Pp 39-50 (2020)
Dizel motorlarının yüksek basınçlı yakıt enjeksiyon teknolojisi, emisyon düzenlemelerinin gerçekleştirilmesinde tatmin edici teknolojilerden biri olarak kabul edilir. Bu teknoloji, yakıtın atomizasyonunu geliştirerek yanma verimini iyile
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3e7be308b3d64231a294eae8ad70c2f8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Energies, Vol 15, Iss 14, p 5067 (2022)
This study investigates a prediction model for the cycle injection quantity in a high-pressure common rail injector under a transient thermal boundary. The results show that the transient temperature increase curve calculated by the mathematical mode
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7d6a038a5933465d952d3cd35d28dff2
Autor:
Jian Xiong, Hong Gu
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 6, Pp 27681-27689 (2018)
The control accuracies of the injection time and fuel quantity are the most important factors affecting the fuel economy and emissions of an engine equipped with a high-pressure common-rail fuel injection system. This paper presents an intelligent du
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ff0fdf39695b4d55ac8384ec064c398b
Publikováno v:
Entropy, Vol 21, Iss 10, p 923 (2019)
The normal operation of high-pressure common rail injector is one of the important prerequisites for the healthy and reliable operation of diesel engines. Therefore, this paper studies the high-precision fault diagnosis method for injectors. Firstly,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/42341fbe704a4faa92bb25a55e1d0c50
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.