Zobrazeno 1 - 10
of 70 142
pro vyhledávání: '"commission of inquiry"'
Publikováno v:
International Journal of Humanities Education and Social Sciences, Vol 4, Iss 2 (2024)
Zimbabwe needs to transform its curriculum to one that meets local and global relevance. Against this background, this paper's primary concern was to understand the link between the curriculum framework (2015-2022) and some of the recommendations adv
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2fb868ed1ab44169bcc835602d36dd4f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Paix et Sécurité Internationales, Pp 1-23 (2024)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1d38378d92ec4e17b22f954c928e5f3d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gill-Leslie, Robyn1 (AUTHOR) robyn.gill-leslie@jus.uio.no
Publikováno v:
Law & Humanities. Nov2022, Vol. 16 Issue 2, p183-206. 24p. 3 Color Photographs, 1 Black and White Photograph.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Baruch, Pnina Sharvit, author
Publikováno v:
Israel Yearbook on Human Rights. 46:29-102
Autor:
Flyvbjerg, Bent, Budzier, Alexander
This report was commissioned by the Commission of Inquiry Respecting the Muskrat Falls Project to provide the national and international context in which the Muskrat Falls Project took place. The Commission asked for the report to cover three specifi
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1901.03698
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.