Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"commercial knowledge"'
Publikováno v:
Bìznes Inform, Vol 9, Iss 500, Pp 104-109 (2019)
The article is aimed at studying the mechanism of transfer of relevant and qualitative knowledge at the current stage of development of the national economy as one of the main principles of cooperation of the main actors in the economic market. Achie
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/08bc97717ea64da2a18d6c6766c0eb5a
Autor:
Irina M. Kornilova, Ilona V. Tarasova
Publikováno v:
Вестник Российского экономического университета имени Г. В. Плеханова, Vol 0, Iss 1, Pp 21-26 (2017)
By analyzing achieve documents of the Moscow Commercial Institute dealing with scholarships allocation, terms of scholarship granting and documents which recorded scholarships distribution the authors studied rules of shaping the scholarship sund of
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6c982e5acee740b58759a5baf4cafdc9
Autor:
A. O. Levchenko, A. V. Kryvorotenko
Publikováno v:
Bìznes Inform, Vol 9, Iss 500, Pp 104-109 (2019)
The article is aimed at studying the mechanism of transfer of relevant and qualitative knowledge at the current stage of development of the national economy as one of the main principles of cooperation of the main actors in the economic market. Achie
Autor:
Hernández Docal, José Miguel
Publikováno v:
O2, repositorio institucional de la UOC
Universitat Oberta de Catalunya (UOC)
Universitat Oberta de Catalunya (UOC)
Una red de comercialización que actúe sobre el terreno y se configure como un conjunto de puntos de distribución de diferentes características (puntos de venta, córneres, stands de promoción, servicios postventa, etc.) gestionados, además, por
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::05e908d3189d63f85a595c84ce10f2f6
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Erwan Lamy, Terry Shin
Publikováno v:
Scientiae Studia v.4 n.3 2006
Scientiae Studia
Universidade de São Paulo (USP)
instacron:USP
Scientiae Studia, Volume: 4, Issue: 3, Pages: 485-508, Published: SEP 2006
Scientiae Studia
Universidade de São Paulo (USP)
instacron:USP
Scientiae Studia, Volume: 4, Issue: 3, Pages: 485-508, Published: SEP 2006
Este artigo examina os caminhos da aprendizagem comercial, em um ambiente que é visto como multirreferencial e pluralista. A categoria dos cientistas-empreendedores, ricamente informativa, constitui nosso terreno de pesquisa. Tal grupo representa o
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.