Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"comfort at school"'
Publikováno v:
MethodsX
MethodsX, Vol 6, Iss, Pp 2698-2719 (2019)
MethodsX, Vol 6, Iss, Pp 2698-2719 (2019)
Graphical abstract
Data from post-occupancy studies in real constructions have been instrumental in the development of mainstream thermal comfort standards for the built environment. However, there is growing evidence of the need to advance thes
Data from post-occupancy studies in real constructions have been instrumental in the development of mainstream thermal comfort standards for the built environment. However, there is growing evidence of the need to advance thes
Publikováno v:
Politeknik Dergisi
Tarihi okul yapıları, öğrencilerin öğrenim süreçlerini etkileyen iç ortam iklimsel konfor gereksinimlerinin optimum koşullarda sağlanmasının gerekli olduğu yapı tiplerindendir. Bu yapılar uzun süreçlerde öğrenciler için istenmeye
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::da94a8347f2c1136d431068b1530ce20
https://dergipark.org.tr/tr/pub/politeknik/issue/33083/368168
https://dergipark.org.tr/tr/pub/politeknik/issue/33083/368168
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
A Burali, DI La Milia, M Zoltan, Andrea Poscia, Walter Ricciardi, V Ponzo, S Romano, E Csobod, J Calzoni, A Kocic, F De Maio, Umberto Moscato, Luciana Sinisi, E Colaiacomo, P Rudnai
Chemistry and microclimate of indoor environment in schools, are quite complex and factors such as temperature [T], relative humidity [RH], and ventilation levels, as well as the energy use, can affect well-being and performance of students and teach
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::e62feb36eb31659a6049e0f1b1fc2a30
http://hdl.handle.net/10807/64823
http://hdl.handle.net/10807/64823
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.