Zobrazeno 1 - 10
of 17
pro vyhledávání: '"collegial discussion"'
Autor:
Rossana Corso, Andrea Coppola, Stefano Grazioli, Cristina Dedionigi, Nicolò Tandurella, Massimo Venturini, Francesco Dentali
Publikováno v:
Bleeding, Thrombosis and Vascular Biology, Vol 1, Iss 2 (2022)
A 77-year-old lady with a longstanding scleroderma, presented to the Emergency Department for a state of severe malnutrition and fluid dysphagia. On physical examination, she presented an abdominal palpable swelling, with an associated large, posteri
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5d35798ec1434c7c86f81b7ad81ae2a4
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Odd Tore Kaufmann, Andreas Ryve
Publikováno v:
Scandinavian Journal of Educational Research
This study investigates the diagnostic and prognostic framings of Swedish mathematics teachers regarding the difficulties experienced by students in mathematics learning. Collegial discussions among 65 mathematics teachers in nine collegial groups we
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Sustainability; Volume 14; Issue 9; Pages: 4865
Information and communication technology has been widely used in educational activities, not only in the learning process but also in the teachers’ professional development programs. One of the most popular applied supervision techniques is teacher
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.