Zobrazeno 1 - 10
of 32
pro vyhledávání: '"collegial collaboration"'
Autor:
Wuyun Dai
Publikováno v:
Heliyon, Vol 9, Iss 9, Pp e19538- (2023)
This study aims to investigate English preservice teachers’ digital competence regarding their self-efficacy in information and communication technologies (ICT), their collaboration with colleagues, and the support they received from the infrastruc
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/060993399fb04d67b56269df614be76c
Autor:
Elaine Kotte
Publikováno v:
Sisyphus, Vol 9, Iss 3 (2021)
This article discusses the multifaceted concept of inclusion referring to a study (Kotte, 2017). It aims to contribute with deeper knowledge of teachers’ perceptions of inclusive education regarding students’ diverse learning prerequisites. The m
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cae0a0b55252459388b83616e4457a63
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ida K.R. Hatlevik, Ove E. Hatlevik
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 9 (2018)
Information and communication technology (ICT) is now an integrated and central element of modern life, and its rapid emergence is changing the execution and organization of work and learning. Digital technology is also important for schools, and hen
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3d207239349042cd9fa2149d20c211bc
Teacher self-reports were used to investigate patterns of their self-efficacy and attitudes toward inclusive education in association with teacher emotional support, collective teacher efficacy, and collegial collaboration. Data included a sample of
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1222::6572d19bd448331ee0b3bd7b405c28e7
http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202307144530
http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202307144530
Autor:
Sundqvist, Lovisa
Syftet med denna studie har varit att undersöka matematiklärares erfarenheter och upplevelser kring möjligheten att identifiera samt bemöta de varierade kunskapsnivåerna inom det heterogena matematikklassrummet. En kvalitativ intervjuunders
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:ltu:diva-91634
Autor:
Sundqvist, Lovisa
Syftet med denna studie har varit att undersöka matematiklärares erfarenheter och upplevelser kring möjligheten att identifiera samt bemöta de varierade kunskapsnivåerna inom det heterogena matematikklassrummet. En kvalitativ intervjuunders
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::5471d763b8a503b8f7bf7260b7eccde7
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:ltu:diva-91634
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:ltu:diva-91634