Zobrazeno 1 - 10
of 300
pro vyhledávání: '"college lesson"'
Publikováno v:
Conference Papers -- Psychology of Mathematics & Education of North America; 2024, p340-350, 11p
Autor:
Rebecca L. Hite
Publikováno v:
Disciplinary and Interdisciplinary Science Education Research, Vol 2, Iss 1, Pp 1-16 (2020)
Abstract One of the most fundamental understandings within biology is evolution, yet often ascribed as one of the most misunderstood scientific concepts by the American public. Despite not being explicitly mentioned in most American science standards
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8bbf5fc2259e4e3ba9d230c555025a56
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Michiko, Kamita
Publikováno v:
岡山理科大学教育実践研究. 3:23-36
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Mathematical Education in Science and Technology. 39:491-503
Lesson Study is a process by which a team of instructors works collaboratively to plan, teach, observe and revise one particular lesson. A successful lesson study will not only result in a student-focused lesson plan that maximizes student understand
Publikováno v:
Clio y Asociados, Iss 20, Pp 67-83 (2017)
This article is an analytical description of a teaching methodology based on the use of films as educational resources, which was implemented in the subject Modern World I, corresponding to the second year of the History Teaching Program of the Human
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/da1406ad238f452794b0794240aaff16
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
TIME Magazine. 5/21/1951, Vol. 57 Issue 21, p105-106. 2p.
Publikováno v:
مجلة الرافدين للعلوم الرياضية, Vol 17, Iss 57, Pp 171-182 (2011)
The research aims at reveling the effect of using flexible groups strategic learning of over hand and forearm passes skills techniques in volley ball The researcher has suggested that there is no statistical differences between the results of learnin
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b87fac33246d4a9ab721f1a7a6f4706c