Zobrazeno 1 - 10
of 65
pro vyhledávání: '"college knowledge"'
Autor:
Routh, S.J., Blake, Katie, Barbato, Joseph, Hubbertz, Andrew, Burnett, Ruth P., Molyneaux, Gerard M., Keogan, William, Radford, Wilma, Bubb, A.C., Kister, Kenneth F., Leger, Patricia, Judith A. Mistichelli
Publikováno v:
Journal of Academic Librarianship. Mar1980, Vol. 6 Issue 1, p55-57. 3p.
Autor:
Alberta Gloria, Pa Her
Publikováno v:
Journal of College Orientation, Transition, and Retention, Vol 29, Iss 2 (2022)
The study overviews a university-based event that brought 75 HMong parents onto a college campus to increase their knowledge and efficacy about supporting their child in college. Parents completed a pre- and post-event survey, which included three re
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c4d025165308460a803593301b8cf222
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of College Orientation, Transition, and Retention, Vol 26, Iss 1 (2019)
While undergraduate enrollment is increasing among historically underrepresented students, completion rates remain lower than their peers. A lack of college knowledge may be partly responsible. We used Gardner, Csikszentmihalyi, and Damon’s (2001)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c14ad1dd5d6b4316afcdef46740dbca2
Autor:
Griselda Martinez, Gabriela Chavira
Publikováno v:
Social Sciences, Vol 8, Iss 10, p 275 (2019)
The current study examined how parents’ and adolescents’ reports of parental involvement were associated with adolescents’ academic goals before and after participating in a college knowledge program. Twelve parent-adolescent dyads (Mage = 13.5
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f4f4af6e99e6403ab665b615665d757b
Publikováno v:
Journal of Southeast Asian American Education and Advancement
This paper describes the interrelated conceptual activities that took a Psychosociocultural (PSC) approach to direct best practices, interactions, and processes to implement HMong Parent Days effectively. The purpose of HMong Parent Day/ Hnub Txhawb
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::7896695259c55f71f770ae618a7042f1
https://docs.lib.purdue.edu/cgi/viewcontent.cgi?article=1239&context=jsaaea
https://docs.lib.purdue.edu/cgi/viewcontent.cgi?article=1239&context=jsaaea
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Starlin, LeAnn Faith
The purpose of this study was to address questions around the development of Community Cultural Wealth (CCW) for adolescent girls in a college readiness program. Research questions included understanding if they developed elements of cultural capital
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.