Zobrazeno 1 - 10
of 308
pro vyhledávání: '"college completion"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Emily Schnee
Publikováno v:
Radical Teacher, Vol 122 (2022)
This article explores the complexities and contradictions of neoliberal policy reforms on fifteen Black and Latino male community college students who participated in a qualitative, longitudinal study at Urban Community College. Though the convention
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5cee1597f5b74d449522fe303477a2b5
Publikováno v:
Heliyon, Vol 8, Iss 1, Pp e08679- (2022)
This study evaluates the long-term impact of a randomized controlled study which utilized Twitter as an educational intervention to extend the course beyond the physical and time constraints of face-to-face instruction. Participants included 125 unde
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/785bb67d4e8142fc80a476d59adfe79a
Publikováno v:
Philanthropy & Education, 2018 Oct 01. 2(1), 25-52.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/10.2979/phileduc.2.1.02
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lawrence Abele
Publikováno v:
Journal of Postsecondary Student Success, Vol 1, Iss 1 (2021)
Institutions contribute to low college graduation rates by creating barriers. These are six common ones: degree requirements poorly described, not offering needed courses, unnecessary registration holds, inappropriate placement of transfer credits, f
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4715c9bb836f4f2ba77077ce764e5052
Autor:
Covert, Micah J.
This action study investigated the experiences of current female students, recent female graduates, and female dropouts of a rural community college in Appalachian Ohio to determine what factors led to successful college completion. Although female e