Zobrazeno 1 - 10
of 133
pro vyhledávání: '"collective writing"'
Autor:
Camilla Iacconi
Publikováno v:
Italiano a scuola, Vol 5, Pp 129-154 (2024)
This paper focuses on the importance of training teachers about writing. The teaching-learning process of the discipline – long considered an innate quality – is strongly influenced by the motivation of teachers and their preparation in organizin
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/388ac33666f246d4923db8c68aa4cb02
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lucia Faienza
Publikováno v:
Griseldaonline, Vol 21, Iss 1, Pp 181-193 (2022)
This proposal focuses on composition strategies adopted by engaged novels, taking as example the collection of short stories named L’agenda ritrovata (Rizzoli, 2017). The aim is to demonstrate the great contribution of paratext and extra text in th
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/13f24e7f12ea47f58e54802510fde2c1
Publikováno v:
Writing Differently
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.