Zobrazeno 1 - 10
of 101
pro vyhledávání: '"collective case study"'
Autor:
Hasina B. Ebrahim
Publikováno v:
South African Journal of Childhood Education, Vol 14, Iss 1, Pp e1-e9 (2024)
Background: Currently, the globe is at the crossroads of a polycrisis where multiple shocks and interdependencies play out in an ever-evolving integrated world. Young children and their families bear the brunt of these realities through stresses that
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/aa290a04a7d441b58a2f9d44e37efc07
Autor:
Stephanie P. Brooks, Esther Ekpe Adewuyi, Tracy Wasylak, Denise Thomson, Sara N. Davison, Kate Storey
Publikováno v:
Learning Health Systems, Vol 8, Iss 3, Pp n/a-n/a (2024)
Abstract Background Communities of practice support evidence‐based practice and can be, in and of themselves, applied learning spaces in organizations. However, the variety of ways that communities of practice can support learning health systems ar
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3b84a076b8314aa78c82b68980a162fc
Autor:
Miksza, Peter, author, Shaw, Julia T., author, Kapalka Richerme, Lauren, author, Hash, Phillip M., author, Hodges, Donald A., author, Cassidy Parker, Elizabeth, author
Publikováno v:
Music Education Research : An Introduction, 2023, ill.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780197639757.003.0009
Autor:
Elizabeth Barrow
Publikováno v:
Journal of Global Education and Research, Vol 7, Iss 1 (2023)
This manuscript is one part of a larger exploratory collective case study of pre-service teachers who participated in a student teaching abroad program for one-month in Germany. The objective was to ascertain if and how pre-service teachers with no p
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ba6460a34a1b4d8d867e06d9a623f45a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Dörnyei, Krisztina Rita
Publikováno v:
Journal of Consumer Marketing, 2020, Vol. 37, Issue 6, pp. 617-627.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JCM-03-2019-3105
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.