Zobrazeno 1 - 10
of 159
pro vyhledávání: '"collaborative strategies"'
Publikováno v:
Perspectives in Education, Vol 41, Iss 4 (2023)
The annual analysis of schools’ results shows that Xhariep District still has many underperforming schools at the primary level, requiring continuous intervention from the Free State Department of Basic Education. This article explored collaborativ
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/488e80e3c48d4f9dbd2641f3b0e6f104
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Fleming, Jennifer Lynn
The topic of this study is inclusive strategies utilized by teachers in collaborative, co-taught K-12 classrooms. The purpose of this qualitative study was to identify inclusive practices, strategies, communication, and professional development (PD)
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10919/111847
Publikováno v:
International Journal of Quality and Service Sciences, 2021, Vol. 13, Issue 2, pp. 177-197.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJQSS-05-2020-0073
Publikováno v:
International Journal of Mental Health Systems, Vol 14, Iss 1, Pp 1-16 (2020)
Abstract Background Collaboration has become a cornerstone for healthcare practice in recent decades resulting in the efforts at international and national levels to integrate the concept into healthcare practice and services. However, there is a pau
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ddca4515c9914118afa3d12805b89e4e
Autor:
Packard, Thomas, author
Publikováno v:
Organizational Change for the Human Services, 2021.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780197549995.003.0020
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.