Zobrazeno 1 - 10
of 1 252
pro vyhledávání: '"collaborative learning tools"'
Publikováno v:
Journal of Nusantara Studies. 2021, Vol. 6 Issue 1, p284-308. 25p.
Autor:
Folio, Cynthia, Kreinberg, Steven
Publikováno v:
College Music Symposium, 2009 Jan 01. 49/50, 164-175.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/41225243
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Emily Diane Sprowls
Publikováno v:
Journal of Microbiology & Biology Education, Vol 21, Iss 1 (2020)
For secondary outreach programs to meet the goals of enhancing science education and attracting future scientists from underrepresented populations, we need an inclusive approach that integrates students’ knowledge and experiences in the process of
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e0a999bb93724eeaa1d56d289e217519
Publikováno v:
Applied Sciences, Vol 11, Iss 6, p 2554 (2021)
This paper introduces Learn-CIAM, a new model-based methodological approach for the design of flows and for the semi-automatic generation of tools in order to support collaborative learning tasks. The main objective of this work is to help professors
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ddb723a9bbd04d94bd700a75bc17d469
Publikováno v:
Journal of Nusantara Studies (JONUS). 6:284-308
Background and Purpose: Students in higher education need intellectual skills for critical thinking, problem-solving and creating new knowledge. Social interactions during collaborative learning (CL) encourage these cognitive processes. However, inst
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In IFAC Proceedings Volumes 2006 39(6):37-40