Zobrazeno 1 - 10
of 39
pro vyhledávání: '"collaborative diagnostic reasoning"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Constanze Richters, Matthias Stadler, Anika Radkowitsch, Ralf Schmidmaier, Martin R. Fischer, Frank Fischer
Publikováno v:
Large-scale Assessments in Education, Vol 11, Iss 1, Pp 1-24 (2023)
Abstract Background Making accurate diagnoses in teams requires complex collaborative diagnostic reasoning skills, which require extensive training. In this study, we investigated broad content-independent behavioral indicators of diagnostic accuracy
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6c391c2b106a45a8b1a4fa3c4acc976e
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Radkowitsch, Anika1,2 anika.radkowitsch@psy.lmu.de, Fischer, Martin R.1,3, Schmidmaier, Ralf1,4, Fischer, Frank1,2
Publikováno v:
GMS Journal for Medical Education. 2020, Vol. 37 Issue 5, p1-12. 12p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
GMS Journal for Medical Education; VOL: 37; DOC51 /20200915/
GMS Journal for Medical Education
GMS Journal for Medical Education, Vol 37, Iss 5, p Doc51 (2020)
GMS Journal for Medical Education
GMS Journal for Medical Education, Vol 37, Iss 5, p Doc51 (2020)
Objectives: Physicians with different professional backgrounds often diagnose a patients’ problem collaboratively. In this article, we first introduce a process model for collaborative diagnosing (CDR model), describe the development of a simulatio
Autor:
Laarni, Jari1
Publikováno v:
International Conference on eHealth. 2018, p93-102. 10p.
Autor:
Brandl, Laura, Stadler, Matthias, Richters, Constanze, Radkowitsch, Anika, Fischer, Martin R., Schmidmaier, Ralf, Fischer, Frank
Publikováno v:
International Journal of Computer-Supported Collaborative Learning; Sep2024, Vol. 19 Issue 3, p341-368, 28p
Autor:
Dycke, Nils, Zečević, Matej, Kuznetsov, Ilia, Suess, Beatrix, Kersting, Kristian, Gurevych, Iryna
Diagnostic reasoning is a key component of expert work in many domains. It is a hard, time-consuming activity that requires expertise, and AI research has investigated the ways automated systems can support this process. Yet, due to the complexity of
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2409.05367