Zobrazeno 1 - 10
of 1 385
pro vyhledávání: '"collaborative/cooperative learning"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Canadian Journal for the Scholarship of Teaching and Learning, Vol 14, Iss 1 (2023)
Undergraduate organic chemistry courses have a reputation for being difficult among students in biological and physical sciences programs. Due to the extensive problem-solving, visualization, and depiction of chemical structures/reactions required, s
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/49dfc6f7d4c04a50820da11e0b2b15b6
Publikováno v:
Computers and Education Open, Vol 3, Iss , Pp 100064- (2022)
Group awareness tools that implicitly guide users by presenting information about intangible cognitive (e.g., knowledge) and emotional (e.g., friendliness) group aspects have different effects in educational online collaboration. Prior research has f
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9cfffa8c973b47d3b33843ef76938036
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.