Zobrazeno 1 - 10
of 20
pro vyhledávání: '"collaboration with parents"'
Autor:
Teresa Zubrzycka-Maciąg
Publikováno v:
Horyzonty Wychowania, Vol 23, Iss 66 (2024)
RESEARCH OBJECTIVE: The objective of the research was to demonstrate the nature of collaboration of preschool and early school teachers with parents, based on the teachers’ experiences. THE RESEARCH PROBLEM AND METHODS: The research sought answe
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/619dc2b91b7347719029bbee11016098
Publikováno v:
Edusaintek, Vol 11, Iss 2 (2024)
Bullying is a phenomena that affects children in their social contexts, including their families, communities, and schools, even in kindergarten. This is what motivated the conduct of this study. It is crucial that early childhood educators and paren
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/527895f7a52d4f118d155a365272a929
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Menzel, Britta
Publikováno v:
Diskurs Kindheits- und Jugendforschung / Discourse. Journal of Childhood and Adolescence Research, 16, 1, 95-111
In den vergangenen Jahren hat das Verhältnis zwischen Familie und Kindertageseinrichtung im politischen, fachpraktischen und -wissenschaftlichen Diskurs an Bedeutung gewonnen und wird insbesondere mit Bezug auf die Zusammenarbeit zwischen Familie un
Externí odkaz:
https://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/72198
Autor:
Britta Menzel
Publikováno v:
Diskurs Kindheits-und Jugendforschung / Discourse. Journal of Childhood and Adolescence Research
Leseprobe ----- Zusammenfassung In den vergangenen Jahren hat das Verhaltnis zwischen Familie und Kindertageseinrichtung im politischen, fachpraktischen und -wissenschaftlichen Diskurs an Bedeutung gewonnen und wird insbesondere mit Bezug auf die Zus
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Canadian Journal for New Scholars in Education, Vol 6, Iss 2 (2016)
Dans les écoles francophones montréalaises situées en milieu pluriethnique et plurilingue, nombreux sont les jeunes enfants allophones qui réalisent (ou poursuivent) leur entrée dans l’écrit dans une langue différente de celle de leur famill
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9e4de99a58e74be6bbc54a782c046a65
Autor:
Škvorc, Josipa
Tema ovoga diplomskoga rada jest uloga obrazovnoga statusa roditelja u suradnji obitelji i škole iz perspektive školskoga pedagoga. U teorijskome se dijelu rada pružaju polazišta razumijevanju suradnje obitelji i škole kroz terminološko i legis
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______9415::4a4eecc9d5d35be11934eaa1bf9f3140
https://repozitorij.ffzg.unizg.hr/islandora/object/ffzg:4340/datastream/PDF
https://repozitorij.ffzg.unizg.hr/islandora/object/ffzg:4340/datastream/PDF
Создание долгосрочных и продуктивных отношений в треугольнике детский стоматолог – ребенок – родитель является одним из самых важных
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::0cc99d71f57a915724215c72859732a5
Autor:
TRUMPAUSKAITĖ, Kristina
Atlikta mokslinės literatūros analizė leidžia geriau suvokti socialinio emocinio ugdymo, tėvų ir pedagogų bendradarbiavimo sampratas ir formas. Pagrįstas tėvų ir pedagogų bendradarbiavimo mokinių socialinio emocinio ugdymo(-si) kontekste
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3368::dc1d624204bcc7fa691cd1a5463854c1
https://vb.ktu.edu/KTU:ELABAETD28904530&prefLang=en_US
https://vb.ktu.edu/KTU:ELABAETD28904530&prefLang=en_US