Zobrazeno 1 - 10
of 19
pro vyhledávání: '"collaboration competence"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ilkka Ratinen, Lassi Linnanen
Publikováno v:
World, Vol 3, Iss 2, Pp 287-298 (2022)
Systems thinking competence is one of the key sustainability competences to make the future more sustainable by focusing on individuals’ capability to analyse sustainability problems across different sectors and scales. The other competencies to fo
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/927c67c29dec4e1fa0d5946141dc46a0
Bereits vor der Pandemie stellten räumliche Distanz, fehlende Ausbildung im Bereich der Kollaborationskompetenzen, der Umgang mit digitalen Medien sowie in der interkulturellen Interaktion Hemmschwellen für die virtuelle Zusammenarbeit dar (Händel
Externí odkaz:
https://tud.qucosa.de/id/qucosa%3A85625
https://tud.qucosa.de/api/qucosa%3A85625/attachment/ATT-0/
https://tud.qucosa.de/api/qucosa%3A85625/attachment/ATT-0/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Wuttichai Phoode
Journal of Science and Science Education, 6, 1, 105-119
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::0eae21bf0080d60e3ab80ff182204146
Publikováno v:
International Review of Research in Open and Distributed Learning, Vol 17, Iss 2 (2016)
In this paper we explore the impact of an intelligent grouping algorithm based on learners’ collaborative competency when compared with (a) instructor based Grade Point Average (GPA) method level and (b) random method, on group outcomes and group c
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cd35be3d014341e1b5039c27a7a71ad9
Publikováno v:
Santalka: filologija, edukologija 2011, t. 19, Nr. 2, p. 132-140.
Coactivity: Philology, Educology, Vol 19, Iss 2, Pp 132-140 (2011)
Coactivity: Philology, Educology, Vol 19, Iss 2, Pp 132-140 (2011)
Straipsnyje pristatomi longitudinio tyrimo, kuris buvo atliekamas Kauno medicinos universitete (nuo 2010 m. – Lietuvos sveikatos mokslų universitetas) ir Vytauto Didžiojo universitete, ketvirtojo etapo rezultatai. Viso tyrimo tikslas buvo ištirt
Publikováno v:
International Review of Research in Open and Distributed Learning, Vol 17, Iss 2 (2016)
In this paper we explore the impact of an intelligent grouping algorithm based on learners’ collaborative competency when compared with (a) instructor based Grade Point Average (GPA) method level and (b) random method, on group outcomes and group c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.