Zobrazeno 1 - 10
of 14
pro vyhledávání: '"colaizzi method"'
Publikováno v:
پژوهشهای مدیریت عمومی, Vol 16, Iss 61, Pp 95-128 (2023)
Extended AbstractAbstractExamining leadership models in today's complex and uncertain conditions suggests that competitive and hierarchical based traditional leadership models do not meet the environmental challenges facing organizations and the need
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b999d58449704f4a8a7aa17f53a7263c
Publikováno v:
Journal of Science and Education, Vol 3, Iss 1, Pp 23-99 (2022)
This study examined the lived experiences of technology and livelihood learners while navigating in the learning process despite the calamities like COVID-19 pandemic and typhoon Odette. Data were gathered from in-depth interview with participants, f
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/43fdced26b6d444080d0efd512e81534
Autor:
Shamsul Arefin, Tamanna Rashid, Mowsume Bhattacharjee, Md. Didarul Habib, Md. Ashraful Islam, Mohammad Anisur Rahaman
Publikováno v:
Frontiers in Sociology, Vol 7 (2022)
Many countries, including Bangladesh, have conducted research on the mental health of frontline workers and their challenges in adjusting to their new workplaces. However, the authors are unaware of any studies on their real-life experiences as COVID
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c9ef38cce845442687b9891ab6a4af2a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Fatma Tokoz Goktepe
The study concerned itself with forms of communication and address in Turkish culture and seeks to study how they are today regarding how they have been developed historically. Many variables determine how one addresses another and the reasons behind
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::224be47acabf0ccacc041a97986ef0ff
https://hdl.handle.net/20.500.12507/1689
https://hdl.handle.net/20.500.12507/1689
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.