Zobrazeno 1 - 10
of 3 327
pro vyhledávání: '"cognitively guided instruction"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Mathematics Teacher Educator, 2017 Sep 01. 6(1), 40-51.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/10.5951/mathteaceduc.6.1.0040
Autor:
Amanda M. Tazaz, Robert C. Schoen
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 8 (2023)
Information about program implementation provides critical information for the interpretation of results from randomized trials. The present study provides an evaluation of the implementation of a Cognitively Guided Instruction mathematics teacher pr
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3fd1e281e74c4a1c85d41167fcb31dfa
Publikováno v:
فصلنامه نوآوریهای آموزشی, Vol 20, Iss 1, Pp 151-184 (2021)
Abstract:Cognitively-guided instruction is an approach in math teaching based on metacognition which emphasizes discovery and uses language and conversation of math. CGI explains how the students can develop their math understanding while benefiting
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/32d212edc3384b239f79fcb88962a158
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
The Elementary School Journal, 1996 Sep 01. 97(1), 3-20.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1001789
Publikováno v:
Mathematics Teacher Educator. :191-203
Elementary mathematics teacher education often draws on research-based frameworks that center children as mathematical thinkers, grounding teaching in children’s mathematical strategies and ideas and as a means to attend to equity in mathematics te
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.