Zobrazeno 1 - 10
of 1 408
pro vyhledávání: '"cognitive process dimension"'
Autor:
POLAT, Merve1 merve.polat@bayar.edu.tr, BİLEN, Elif1 bilenelif704@gmail.com
Publikováno v:
Journal of the Turkish Chemical Society, Section C: Chemical Education. Mar2022, Vol. 7 Issue 1, p45-48. 4p.
Autor:
Merve POLAT, Elif BİLEN
Publikováno v:
Journal of the Turkish Chemical Society Section C Chemical Education, Vol 7, Iss 1, Pp 45-72 (2022)
Central exams have a decisive role in making important decisions about the education process, such as placing students in some programs, deciding on their educational progress, determining the performance of teachers and school success levels. In thi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/07b16de75ac542f5b5fbbdb66ec68a0b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Emerging Technologies in Learning; 2022, Vol. 17 Issue 13, p4-16, 13p
Publikováno v:
Cakrawala Pendidikan: Jurnal Ilmiah Pendidikan, Vol 37, Iss 2 (2018)
Abstract:This paper aims to describe the effectiveness of traditional games in improving the cognitive processes of students through communicating activities.This research motivated by the activities of students in the learning process that tend to b
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/81f900eb20fd4afeb67dbc5655e12823
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ozlem Kurt
Publikováno v:
Volume: 2, Issue: 2 31-48
Balkanlarda Türk Dili ve Edebiyatı Araştırmaları
Balkanlarda Türk Dili ve Edebiyatı Araştırmaları
Kuzey Makedonya’da Türkçe Eğitim sürecinde kullanılan temel ve en önemli materyal Türkçe ders kitaplarıdır. Bu yüzden ders kitapları içerisinde yer alan etkinlikler öğrencilerin düşüncelerini harekete geçirmeli ve üstbilişsel b
Publikováno v:
Journal of Education and Learning (EduLearn). 14:55-61
Cognitive dimensions development is one of the objective of education . This research aimed to identify the structure, evaluate the focus, analyze the conformity toward the referred adoption standard, and evaluate the emphasis of thinking skill order
Autor:
Beena Joseph, Sajimon Abraham
Publikováno v:
2022 International Conference on Innovative Trends in Information Technology (ICITIIT).
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.