Zobrazeno 1 - 10
of 71
pro vyhledávání: '"cognitive loading"'
Autor:
Tao Gao, Lihong Kuang
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 13 (2022)
The aim of the study is to document a new predictor of knowledge hiding from the perspective of Art design trainers and Art design trainees in virtual training’s and this study tends to add new theoretical insights into the body of literature. For
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/618f9ad6d9d2450f8ea54eff53a5bb68
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Problems of Education in the 21st Century. 76(6):864-880
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=941188
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Rehabilitation, Vol 14, Iss 4, Pp 8-17 (2014)
Objective: Normal breathing is essential for adjustment of natural metabolism of human body. Therefore, the aim of this study was to evaluate the control of breathing pattern in normal subjects both at rest and during cognitive loading. Materials &
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f69bde042ce94d908ed4c3900e900bb5
Publikováno v:
Virtual Worlds; Volume 1; Issue 1; Pages: 1-17
360° 3D virtual reality (VR) video is used in education to bring immersive environments into a teaching space for learners to experience in a safe and controlled way. Within 360° 3D VR video, informational elements such as additional text, labellin
Publikováno v:
Scopus-Elsevier
Problems of Education in the 21st Century, Vol 76, Iss 6, Pp 864-880 (2018)
Problems of Education in the 21st Century, Vol 76, Iss 6, Pp 864-880 (2018)
The aim of the research was to explore the levels of cognitive loading induced by certain tenets of constructivist pedagogy namely self-directed learning complex questions and zone of proximal development. The study also sought to investigate the ass
Rapidly changing technology and near-peer adversaries in the Great Power Competition are dramatically changing the battlefield of the future with artificial intelligence and autonomous systems emerging as major components in small unit maneuvers. The
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2778::ab5c8921ae78e61d5a38fdc38a0391db
https://hdl.handle.net/10945/66732
https://hdl.handle.net/10945/66732
Autor:
Mohammad Jafar Shaterzaedeh Yazdi, Hossein Negahban, Mohammad Mehravar, Mohammad Pouretezad, Reza Salehi
Publikováno v:
Journal of Physical Therapy Science
[Purpose] The objective of this research was to examine the impact of cognitive load on the flexion relaxation phenomenon (FRP) during trunk flexion and return from flexion task. [Subjects and Methods] Twenty-two healthy subjects (18 males, 4 females