Zobrazeno 1 - 10
of 3 324
pro vyhledávání: '"cognitive indicators"'
Autor:
Stavrou, Vasileios T.1,2 (AUTHOR) bargiotas.panagiotis@ucy.ac.cy, Vavougios, George D.1,3 (AUTHOR) hadjigeorgiou.georgios@ucy.ac.cy, Astara, Kyriaki4 (AUTHOR) kyriakiastara@gmail.com, Mysiris, Dimitrios S.5 (AUTHOR) dim_mysiris@hotmail.com, Tsirimona, Glykeria6 (AUTHOR) glukatsirimona@gmail.com, Papayianni, Eirini6 (AUTHOR) eirinipapayianni@gmail.com, Boutlas, Stylianos6 (AUTHOR) sboutlas@gmail.com, Daniil, Zoe1,6 (AUTHOR) kgourg@uth.gr, Hadjigeorgiou, Georgios3 (AUTHOR), Bargiotas, Panagiotis2,3 (AUTHOR), Gourgoulianis, Konstantinos I.1,6 (AUTHOR)
Publikováno v:
Brain Sciences (2076-3425). Jul2024, Vol. 14 Issue 7, p693. 13p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Вестник Северо-Кавказского федерального университета, Vol 0, Iss 1, Pp 187-191 (2022)
The results of social psychological profile achievement motivation by student’s research are shown. Special attention is paid to the analysis achievement motivations cognitive indicators
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/997b20baae814819b0fc544bf45263d9
Autor:
Vasileios T. Stavrou, George D. Vavougios, Kyriaki Astara, Dimitrios S. Mysiris, Glykeria Tsirimona, Eirini Papayianni, Stylianos Boutlas, Zoe Daniil, Georgios Hadjigeorgiou, Panagiotis Bargiotas, Konstantinos I. Gourgoulianis
Publikováno v:
Brain Sciences, Vol 14, Iss 7, p 693 (2024)
The purpose of our study was to obtain evidence that an unsupervised tele-exercise program (TEgroup) via an online platform is a feasible alternative to a hybrid mode of supervised and unsupervised exercise (HEgroup) sessions for improving fitness in
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e1c999c970c44ed6b2ceb2cac8131766
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
David N. Oliveira, Ellen Caroline M. Silva, Luciana L. S. Barboza, Mabliny Thuany, Raphael Henrique O. Araújo, Roberto Jerônimo S. Silva, Thayse Natacha Gomes, Heike Schmitz, Julian Tejada, Danilo R. Silva
Publikováno v:
Scientific Reports, Vol 13, Iss 1, Pp 1-9 (2023)
Abstract Our purpose was to evaluate the effect of physically active lessons (PAL) on the cognitive performance of children during two years of follow-up. Four classes (second grade of elementary school) were divided into two intervention classes (n
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5ae39bee6e764f2ba89675ad4cab24f8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Archives of Razi Institute, Vol 77, Iss 1, Pp 503-511 (2022)
Today, the production of extremely low-frequency electromagnetic fields (ELF-EMFs) has significantly increased. This study aimed to investigate the effect of the ELF-EMFs on the structure and function of the brain in male rhesus monkeys in terms of v
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5f5a11bf397b48ff91aa96adf739190e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.