Zobrazeno 1 - 10
of 362
pro vyhledávání: '"cognitive distance"'
Publikováno v:
The International Journal of Logistics Management, 2023, Vol. 35, Issue 1, pp. 233-255.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJLM-05-2022-0218
Publikováno v:
Journal of Asian Architecture and Building Engineering, Vol 22, Iss 2, Pp 675-692 (2023)
The research studies the city image and cognitive distance at the scale of mega city scale in Wuhan. In the research, lots of people’s attitudes data towards city images were collected by questionnaire in 15 areas and analyzed by mathematical softw
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c22b5b56e742403abf9433b9ef5aba88
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Caputo, Francesco
Publikováno v:
Kybernetes, 2020, Vol. 50, Issue 3, pp. 639-655.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/K-01-2020-0057
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal for Multicultural Education, 2019, Vol. 13, Issue 1, pp. 33-50.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JME-07-2017-0043
Autor:
S. V. Dukhnovsky
Publikováno v:
Вестник Кемеровского государственного университета, Vol 21, Iss 1, Pp 66-73 (2019)
The paper features the problem of the interpersonal relations of the civil servants with the different level of social normativity. Harmony / disharmony of the interpersonal relations caused by a social and psychological distance between the interact
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/22ad8418fc774de6895f525a0266d603
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Nashio, Seiji
Publikováno v:
広島大学森戸国際高等教育学院紀要. 5:1-14
Firstly, this paper classifies utterances in a social activity based on how they contribute to the progression of the activity into two kinds: utterances built in or in parallel with an activity. Necessity and frequency of utterances in an activity v