Zobrazeno 1 - 10
of 8 377
pro vyhledávání: '"cognitive bias modification"'
Autor:
سمیرا توکلی کوپا1 stavakolikohpaei@gmail.com, هاجر ترکان2 h.torkan@khuisf.ac.ir, زهرا یوسفی2 z.yousefi@khuisf.ac.ir
Publikováno v:
Journal of Psychological Science. 2024, Vol. 23 Issue 142, p2495-2517. 23p.
Autor:
AlMoghrabi, Nouran1 (AUTHOR) nhalmoghrabi@pnu.edu.sa, Verhoef, Rogier E. J.2 (AUTHOR), Smeijers, Danique3,4 (AUTHOR), Huijding, Jorg2 (AUTHOR), van Dijk, Anouk5 (AUTHOR)
Publikováno v:
Cognitive Therapy & Research. Aug2024, Vol. 48 Issue 4, p628-647. 20p.
Publikováno v:
International Journal of School Health. Apr2024, Vol. 11 Issue 2, p105-113. 9p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of School Health, Vol 11, Iss 2, Pp 105-113 (2024)
Background: Many individuals, particularly adolescents, often deal with anxiety which in turn impacts their environmental perception. The present study aimed to compare the effectiveness of group schema therapy and cognitive bias modification (CBM) o
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c5732055a13742f1bcf8bab7dac1d1b7
Autor:
Che-Wei Hsu1 jerry.hsu@otago.ac.nz, Akuhata-Huntington, Zaine2
Publikováno v:
New Zealand Journal of Psychology. Dec2023, Vol. 52, p30-43. 14p.
Autor:
Musarezaie, Amir1, Momeni-ghaleghasemi, Tahere2, Khah, Mohsen Torabi1, Zarei, Bahare1, Alidousti, Fatemeh1, Rezazadeh, Meysam1
Publikováno v:
International Archives of Health Sciences. Apr2024, Vol. 11 Issue 2, p93-99. 7p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.