Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"coffee packaging"'
Publikováno v:
Mix Sustentável, Vol 10, Iss 5 (2024)
The variety of materials used without proper identification, along with the presence of visual elements that imply sustainability in coffee packaging that cannot be recycled, prompted the proposal of alternatives to enhance consumer choice (UNEP, 201
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/132d294671784464b51e1ca40b7b678d
Autor:
Salvatore Velotto, Jonathan Squillante, Agata Nolasco, Raffaele Romano, Teresa Cirillo, Francesco Esposito
Publikováno v:
Foods. 12:1106
Coffee, one of the most widely consumed beverages in the world, is commercialized as powder and beans in different types of packaging and extracted through several methods. In this regard, the present study focused on evaluating the concentration of
Autor:
Irmak, Sezgin, Demir, Mehmet Özer
The aim of this research is to determine the perceptions and the characteristics of consumers to determine their intentions to purchase ready to drink coffee in glass flasks. In this context, this study assesses the food-related lifestyle, and the pa
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_____10071::181683b767234cc64822e3dfdcf0d9a9
https://hdl.handle.net/20.500.12868/1652
https://hdl.handle.net/20.500.12868/1652
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Skodlar, Blaž
Diplomsko delo prikazuje problematiko zavedanja o vplivu oblikovalčevega dela v procesu oblikovanja družbeno odgovorne embalaže za kavno industrijo. S to nalogo želimo dokazati možnost oblikovanja produkta za cel svet. Oblikovati nameravamo izde
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3505::4a9dfc1d3dbba6ec7c54da9607291ed1
https://repozitorij.uni-lj.si/Dokument.php?id=113856&dn=
https://repozitorij.uni-lj.si/Dokument.php?id=113856&dn=
Consumer buying interest towards the coffee product is affected by packaging. This is because of the uniqueness of each coffee packaging produced by the manufacturer. Apart from graphic design, packaging structure also needs to be considered. The pac
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::d6364b141e39d4fc5ef59bc78ec1e1d0
У сучасному висококонкурентному середовищі підприємства-виробники постійно змагаються за лояльність споживачів, намагаючись найбіль
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2001::b9000476c3180944f26f46eece897d54
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64850
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64850
Autor:
Fabbricatore, Emanuela
This master thesis addresses the importance of the concepts of strategy & novation as two complementary, interconnected and interdependent elements, contrary to the past when they were considered as two separate domains, and critically discusses the
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::eb240badbf03152617cdb24fb64d8f7b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.