Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"closed-book exams"'
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 23, Iss 1, Pp 1-9 (2023)
Abstract Background While closed-book examinations (CBEs) have traditionally been implemented in dental education, open-book examinations (OBEs) are being introduced for the purpose of acquiring higher levels of knowledge and promoting long-term memo
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c815d45d3ba24ce1904117116b2a43d8
Autor:
Laura Roberts, Joanne Berry
Publikováno v:
Journal of Learning Development in Higher Education, Iss 28 (2023)
The mass shift to Open-Book, Open-Web (OBOW) assessments during the pandemic highlighted new opportunities in Higher Education for developing accessible, authentic assessments that can reduce administrative load. Despite a plethora of research emergi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ba042d1a49be453e9c05d516759e3af0
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Sustainability; Volume 14; Issue 6; Pages: 3552
The global higher education landscape is significantly impacted as a result of the COVID-19 pandemic and the majority of the universities now follow an online or hybrid mode of delivery. This presents substantial challenges for universities, particul
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.