Zobrazeno 1 - 10
of 749
pro vyhledávání: '"closed-book exams"'
Autor:
Laura Roberts, Joanne Berry
Publikováno v:
Journal of Learning Development in Higher Education, Iss 28 (2023)
The mass shift to Open-Book, Open-Web (OBOW) assessments during the pandemic highlighted new opportunities in Higher Education for developing accessible, authentic assessments that can reduce administrative load. Despite a plethora of research emergi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ba042d1a49be453e9c05d516759e3af0
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Indian Journal of Forensic Medicine & Toxicology.
Background - An “open book examination” is one in which students are allowed to refer to their notes,textbooks, and other approved material while answering questions. This practice is mostly unheard of. It isideally suited to professional courses
In response to Covid-19, university mathematics courses will switch to remote teaching and replace traditional exams with alternatives. The School of Mathematics at the University of Edinburgh has agreed to use take home exams for courses in years 3
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::04143cae9596a64572bf47c8f9d23e3f
https://doi.org/10.31219/osf.io/pvzb7
https://doi.org/10.31219/osf.io/pvzb7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Robert M. Block
Publikováno v:
PRIMUS. 22:228-238
The use of open-book tests, closed-book tests, and notecards on tests in an introductory statistics course is described in this article. A review of the literature shows that open-book assessments are universally recognized to reduce anxiety. The lit
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 23, Iss 1, Pp 1-9 (2023)
Abstract Background While closed-book examinations (CBEs) have traditionally been implemented in dental education, open-book examinations (OBEs) are being introduced for the purpose of acquiring higher levels of knowledge and promoting long-term memo
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c815d45d3ba24ce1904117116b2a43d8
Publikováno v:
Indian Journal of Forensic Medicine & Toxicology; Jan-Mar2021, Vol. 15 Issue 1, p946-949, 4p