Zobrazeno 1 - 10
of 47
pro vyhledávání: '"clinical pedagogy"'
Publikováno v:
Nursing Open, Vol 10, Iss 8, Pp 5433-5445 (2023)
Abstract Aims To explore and describe nurse educators' suggestions regarding a digital educational resource addressing quality in placement studies for first‐year student nurses in nursing homes. Design A qualitative, explorative, and descriptive r
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d2d28b22e07440e09ca63e5f157a401a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Latika Vashist
Publikováno v:
Jindal Global Law Review
In this conversation with Ved Kumari, Professor and Former Dean, Faculty of Law, University of Delhi, we navigate through different conceptions and practices of Clinical Legal Education (CLE), practical and ethical challenges in the implementation of
Autor:
Indigo Weller, Doron Amsalem, Debbie Jaarsma, Andrés Martin, Robbert Duvivier, Marco Antonio Carvalho Filho
Publikováno v:
Simul Healthc
Simulation in healthcare : journal of the Society for Simulation in Healthcare, 16(6), e129. Lippincott Williams and Wilkins Ltd.
Simulation in healthcare : journal of the Society for Simulation in Healthcare, e129-e135
STARTPAGE=e129;ENDPAGE=e135;ISSN=1559-2332;TITLE=Simulation in healthcare : journal of the Society for Simulation in Healthcare
Simulation in healthcare : journal of the Society for Simulation in Healthcare, 16(6), e129. Lippincott Williams and Wilkins Ltd.
Simulation in healthcare : journal of the Society for Simulation in Healthcare, e129-e135
STARTPAGE=e129;ENDPAGE=e135;ISSN=1559-2332;TITLE=Simulation in healthcare : journal of the Society for Simulation in Healthcare
INTRODUCTION: In simulation sessions using standardized patients (SPs), it is the instructors, rather than the learners, who traditionally identify learning goals. We describe co-constructive patient simulation (CCPS), an experiential model in which
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::2a47c57c481e28b841214231c33c2743
https://europepmc.org/articles/PMC8169712/
https://europepmc.org/articles/PMC8169712/
Autor:
Xi Vivien Wu, Fong Chi Wee, M Kamala Devi, Vibhor Sehgal, Wenru Wang, Umadevi Panneer Selvam, Neo Kim Emily Ang, Yah Shih Chan, Shengdong Zhao, Yuchen Chi
Publikováno v:
Journal of Medical Internet Research, Vol 22, Iss 4, p e18604 (2020)
Journal of Medical Internet Research
Journal of Medical Internet Research
BackgroundClinical nursing education provides opportunities for students to learn in multiple patient care settings, receive appropriate guidance, and foster the development of clinical competence and professionalism. Nurse preceptors guide students
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
SUZUKI,Takuji, MATSUDA,Keiji
Publikováno v:
東京学芸大学紀要. 芸術・スポーツ科学系. 69:159-165