Zobrazeno 1 - 10
of 231
pro vyhledávání: '"clinical instructor"'
Autor:
Raed Shudifat, Abdullah Algunmeeyn, Deema Mahasneh, Haytham Al-Oran, Hamza Alduraidi, Ghada Abu Shosha
Publikováno v:
Belitung Nursing Journal, Vol 10, Iss 4 (2024)
Background: Nursing clinical education is a key to developing nursing students’ knowledge, skills, and competencies. Few studies have attempted to explore students’ perceptions regarding the qualities of effective clinical instructors. Objective
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/643dedde696242679eacd1762012dd8e
Publikováno v:
Healthcare in Low-resource Settings, Vol 11, Iss 2 (2023)
The rapid development of higher education in nursing and science and technology in Indonesia is still having problems related to the quality of learning, student graduates, and variations in academic quality that affect the quality of higher educatio
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/67440592d1af4284929a787a6f24ebd9
Publikováno v:
Health Reform Observer - Observatoire des Réformes de Santé, Vol 11, Iss 2 (2023)
In response to nationally endorsed changes in pharmacy curricula, the University of Saskatchewan College of Pharmacy and Nutrition (CoPN) sought to expand experiential learning for its pharmacy program. In 2010, Canada’s faculties and deans of phar
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b1194b88861c46d784fa36fbc599fa37
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 22, Iss 1, Pp 1-14 (2022)
Abstract Background Nursing education involves a number of stakeholders in the teaching and learning process, and these are student nurses, lecturers, clinical instructors and nurses. The role that each of these parties play in the teaching and learn
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e7fbab60bba7436bae4d241322feeb64
Publikováno v:
Healthcare in Low-resource Settings, Vol 11, Iss s1 (2023)
Introduction: Patient safety problems caused by students leads to different adverse event, hence clinical instructor plays a role in guiding them in the implementation of patient safety programs. Furthermore, the community of practice is considered t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0a8f28ece3a64511a04bfdc865a3ef6c
Publikováno v:
International Journal of Africa Nursing Sciences, Vol 19, Iss , Pp 100617- (2023)
Caring behaviours are taught through instruction and clinical instructors’ role modelling while training student nurses. Learning to care for patients and providing safe nursing care is central to any nursing programme. The effects of caring action
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7703bae004d64dbcab6c5afb26d53439
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.