Zobrazeno 1 - 10
of 32
pro vyhledávání: '"clinical coaching"'
Publikováno v:
International Journal of Evidence Based Coaching and Mentoring, Vol 22, Iss 1, Pp 164-176 (2024)
Clinical coaching is one educational intervention that researchers have identified to help students achieve their clinical performance goals. However, in northwest Nigerian nursing schools, coaching services are not available. The current study used
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4a678af07c4546109671342735c6f0cd
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
MedEdPORTAL, Vol 13 (2017)
Introduction Senior trainees (residents) are poised to be unique effectors of clinical feedback. While several curricula are available to teach residents to give or elicit feedback, our curriculum is unique in that it teaches both the giving and elic
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5c00740d126b4214a6c2e14d04eb2391
Publikováno v:
MedEdPORTAL, Vol 11 (2015)
Abstract Introduction Identification of incoming residents' unique strengths and weaknesses in a clinical setting is important for developing an individualized educational curriculum and addressing specific needs. This resource presents and describes
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8c2fe8b3859d4c81b2897016a5fa0114
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
MedEdPORTAL, Vol 11 (2015)
Introduction Identification of incoming residents' unique strengths and weaknesses in a clinical setting is important for developing an individualized educational curriculum and addressing specific needs. This resource presents and describes material
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.