Zobrazeno 1 - 10
of 32
pro vyhledávání: '"clicker questions"'
Autor:
Dana L. Kirkwood-Watts, Emily K. Bremers, Emily A. Robinson, Kathleen R. Brazeal, Brian A. Couch
Publikováno v:
Journal of Microbiology & Biology Education, Vol 23, Iss 2 (2022)
ABSTRACT Clicker questions are a commonly used active learning technique that stimulates student interactions to help advance understanding of key concepts. Clicker questions are often administered with an initial vote, peer discussion, and a second
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/dcea365ffc994081a9249b1155468db7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Computers & Education, 175:104339. Elsevier Limited
In this paper we study if feedback strategies during formative assessment with polling technology have an impact on learning gains. We conduct a randomized experiment in physics class in upper secondary education with the web-based polling system Soc
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Microbiology & Biology Education, Vol 18, Iss 1 (2017)
Journal of Microbiology & Biology Education
Journal of Microbiology & Biology Education
Understanding how different types of molecules move through cell membranes is a fundamental part of cell biology. To identify and address student misconceptions surrounding molecular movement through cell membranes, we surveyed student understanding
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.